U kunt artikelen die u bij ons gekocht heeft binnen 8 dagen ruilen, mits ongebruikt, in ongeopende verpakking en met de aankoopbon. Wij geven geen geld terug. PC's, laptops,refurbished producten, producten welke speciaal voor u besteld zijn, producten welke 'op maat' gemaakt zijn en producten welke 'geïnstalleerd' zijn, zijn uitgesloten van ruilen.
Pot Computers & Kantoor heeft een eigen telefonische servicedesk (0343 - 511 491).
Wanneer u een onderdeel of systeem bij ons heeft gekocht en u heeft problemen met het artikel of uw systeem dan kunt u altijd onze servicedesk bellen. Als u ons belt zorg dan dat u altijd uw aankoopbon bij de hand heeft. Ook kunt u een Whatsapp versturen naar ons op +31-343-511491 (<-klik voor Whatsapp)
Sommige fabrikanten hebben een eigen service afhandeling. U kunt dan rechtstreeks met de fabrikant contact opnemen,
dit is meestal sneller en eenvoudiger. Uiteraard kan ook Pot Computers & Kantoor de afhandeling voor u verzorgen.
- Lees voor het bellen altijd de handleiding van het artikel
door. Tegenwoordig staan bijna alle handleidingen op
CD ROM of via de help functie / internet.
- Op alle producten zit minimaal 12 maanden garantie of
meerjarige fabrieksgarantie.
- Op gebruikte apparatuur zit 3 maanden garantie.
- Indien er geen defect wordt gevonden dan brengen wij
€ 20,-- onderzoekskosten in rekening.
- Bij ongegronde garantieclaims zijn de kosten van
verzenden voor uw eigen rekening.
- Gebruikersfouten
- Normale slijtage aan de apparatuur
- Verandering set-up instellingen
- Vallen of ruwe behandeling van de apparatuur
- Onheil van buitenaf (bliksem, watersnood ed.)
- Software instellingen en virussen
- Accu's of batterijen
- PC zonder of onjuiste serienummervermelding
- Maken van back-ups en terugzetten software
- (her)installeren operating system en applicatie
software en het terugzetten van backup's
Voor werkzaamheden op onze Technische Dienst die niet onder garantie vallen: € 45,-- per 30 minuten
met een minumum van 30 minuten.